linndaa89

Alla inlägg den 29 april 2011

Av linda johansson - 29 april 2011 20:51

i morse åkte jag och Anders iväg till hanns farbror som är bilmekaniker. han var så snäll och kolla på min bil för att se vad som måste göras och tipsade oss om ett ställe som skulle kunna hjälpa mig med mina skador på bilen.

vi körde dit direkt efter vi varit hos han, det var lika bra så man kommer någonstanns. gick bra där också tycker jag. dom kolla och räkna på vad det skulle kunna bli i pris, och dom har även skickat iväg till olika skrotställen vad jag behöver och där har redan hört av sig några om att det finns det jag behöver. jag bryr mig inte om det är helt nytt. det finns bra saker på en skrot till bra pris. så det känns mycket bättre nu :-) det ska nog gå ur vägen med det här ändå :-)

 

idag släppte dom på jobb ut korna för första gången i år. jag fick hjälp att ta in dom i med att det var första gången och tjuren har ju aldrig varit ute förut med korna så ville inte göra det själv. det är ju hanns tjejer och skyddar dom. fick hjälp med mjölket idag också, säger man inte nej till och alltid roligt att ha någon att snacka med :P

 

är hos pappa nu, ska ju jobba helgen. är så drygt att jobba helgen :P jag trivs och tycker mycket om mitt jobb, men tiden går så sakta när man jobbar helg och blir så drygt :/ men har bestämmt mig för att åka till mölledammarna på söndag mellan passen. imorgon kommer jag nog sova. brukar vara rätt trött på lördagen eftersom jag inte går upp så tidigt vanligt fall. jag har lagat mat och vi ätit ;-) gett djuren mat, och så har jag deklarerat. nu ser jag på talang och snart blir det sängen ;-)

 

ha det bra :-)

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards