linndaa89

Alla inlägg den 21 april 2011

Av linda johansson - 21 april 2011 22:10

ville inte gå in på detaljer! men har fått fruktansvärda besked idag angående min bil! gick inte alls som jag hoppats på så nu blir det till att jobba på detta med! tro mig jag tänker inte ge upp så här lätt!! ska få min vilja igenom!

Av linda johansson - 21 april 2011 21:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 21 april 2011 08:23

vi har en prektikant på jobb fortfarande och denna veckan har han varit med mig och mjölkat, vilket jag är jätte glad för! det går ju mycket fortare när man är två stycken och nu har han kommit in i det så då går det mycket fortare ju :-P och denna veckan har ju tågen krånglat som f*n så jag vill vara där nere så fort som möjligt så jag kommer med första bästa tåg.

måndag och tisdag har jag stått där och väntat i en halv timme på tåget!! om inte lite till!!

igår har jag tur i oturen. jag kom ner till stationen typ 18.10 ca.. då hade inget hänt ännu. men typ 5 minuter senare sa dom att mitt tåg var 10 miunder försenat! höjer dom med 10 minuter med en gång blir det jätte sent! har lärt mig det!

ringde till pappa och fråga var han var och om han hade mycket kvar på jobbet. men han hade massor kvar på jobbet så det sket sig!

det stod en buss vid bommarna. jag viste ju att dom hade satt ersättningsbuss mellan 09.00-18.00 pga att dom håller på att fixa tågbanan. jag gick in på nätet för att se när den sista bussen skulle gått. kl 18.00 stod det. jag gick bort och knackade på dörren och fråga om han skulle till Helsingborg. ja det skulle han ju när bommarna hade gått upp.

en himmla tur för mig för den bussen hade stått där i typ 20 minuter men dom som skulle med bussen och dom som ville förbi bommarna var nog måttligt glada och det förstår jag dom fullt ut!

varför ta ner bommarna så tidigt när det inte kommer något tåg??

nu är det som det är. jag kom hem i tid vilket jag är jätte glad för!

men jag fattar verkligen inte vad det är som gör att tågen är så försenade för!!

idag blir det bilen! ;-)

ska sova hos pappa för jag pallar verkligen inte med tågen! och så ska vi byta däcken på bilen ikväll också ;-)

och så blir det ju bilen på fredag då också ;-)

 

ha det bra :)

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards