linndaa89

Alla inlägg den 27 april 2011

Av linda johansson - 27 april 2011 10:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 27 april 2011 08:53

dagen börja skit igår och bara fortsatte så hela dagen! när jag väl var hemma på kvällen var kl 21.15 så då orka jag inte blogga utan gick och la mig nästan direkt.

jag hade ju väntat hela påsk helgen med att ringa till försäkringsbolaget eftersom det var stängt över påsk. och allt gick käpp rätt åt skogen och ännu längre. tokig var jag!! är jag fortfarande för visso men försöker beherska mig.

 

tro mig inte alls lätt att låta bli att säga dumma saker just nu!!

 

pappa ringde och snacka med dom också och gick inte mycket bättre för det!!

nu måste vi leta upp någon som kan fixa min bil och se om det räcker med dom pengarna jag kunde få annars har jag inget val mer än att sälja den till dom för dom pengarna.

 

HUR KUNDE DETTA HÄNDA?????!!!!!!

 

nu ska jag ringa till försäkringsbolaget igen och se om det gör någon nytta!

 

hoppas ni får en bättre dag än vad jag kommer ha. alla dagar kommer bli skit känner jag tills detta är över!

Ovido - Quiz & Flashcards