linndaa89

Alla inlägg den 19 april 2011

Av linda johansson - 19 april 2011 21:08

jag fattar inte vad det är som händer med skånetrafiken!!

ja jag vet onm att dom håller på att fixa spåren och har satt ersättningsbuss mellan 09.00 och 18.00 annars ska tågen gå som vanligt. men ändå, både igår och idag har jag fått vänta i en halvtimme på mitt tåg! tåg blir inställda! man får vänta längre och längre på sitt tåg! jag blir tokig!! vädret kan dom inte skylla på åtminstone!

vet inte hur länge jag pallar detta mer.....

jag reser mer än  vad jag jobbar!! :O

Av linda johansson - 19 april 2011 09:43

solen sken in i sovrummet i morse :-D helt underbart! har vait dålig på att ut och gå den sista tiden och måste bli ändring på det känner jag! min rygg och nacke mår inte bra på jobb och för att jag inte ska bli sämmre igen så måste jag träna.. simmning har det ju inte blevit denna månaden och kommer det tyvärr inte bli denna månaden :/ men nästa månad måste jag ta tag i det igen!

jag kände stor skillnad på semestern! nån dålig dag med rygg och nacke men ändå stor skillnad! samma dag jag kom tillbaka till jobb kändes det mer :-(

träningen måste jag komma igång med. vill inte ha det så här hela livet...

 

ha det bra!

 

//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards