linndaa89

Alla inlägg den 24 april 2011

Av linda johansson - 24 april 2011 21:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 24 april 2011 21:24

ja det är ju påsk som alla säkert vet haha ;-) jag har varit ledig igår och idag :-) har varit jätte skönt faktist :-)

igår följde jag med Anders och Dénice och hennes familj till deras farmor och farfar. jätte trevligt var det :-) glad jag fick följa med :-) det blev god mat, prat, lek och bus ;-)

sen efteråt åkte vi hem till Dénice. vi snacka, umgicks, spela spel hade roligt :-)

 

sen idag. sov hos anders i natt, men så åkte han iväg och träna i morse så då åkte jag hem. jag missa körslaget igår så satte mig och kolla på reprisen ;P slutet var skit! :-( Jakob och hanns kör åkte ut :-( vilket skit!! trodde jag verkligen inte! nu är det tyvärr så.. :-(

men jag har bara inte gjort det så klart haha!! ;-) får ju passa på att göra skaer man inte hinner i vanligt fall när man jobbar.

jag har varit ute och gått :-) jätte skönt! :-) städat, mindre kul :P men måste ju också göras haha!! och så har jag badat :-) min rygg och nacke behövde det :-)

nu är jag hos Anders igen  :-) imorgon är det jobb igen :/

ha det bra :-)

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards