linndaa89

Alla inlägg den 20 april 2011

Av linda johansson - 20 april 2011 10:10

har varit och skadebesiktat bilen nu i morse. den fick stå kvar där över dagen, så anders får åka och hämta den sen, han sa det gick bra för han hade inget annat för sig.. tack :) <3

men dom fråga var jag hade fått tag på stötfångaren för det var inget dom hade. det vet jag inte sa jag för jag köpte den så. jag fråga om det var inget dom kunde få tag på för jag köpte ju bilen för jag ville ha den så och ingen orginal. det trodde han inte... på bussen satt jag och fundera för vill ju ha den så.

ringde till länsförsäkringar och prata med dom om det gick att lösa. kunde jag eller någon annan hitta en lika dan så skulle jag säga till dom på volvo så skulle dom ta kontakt med dom där jag hittat den så köpte dom den och monterade på den, så skrev dom ner det till det dom ska skicka till länsförsäkringar så kunde dom stå för kostnaderna så var skönt att höra :)

hoppas bara att vi kan hitta en sådan då så allt går bra...

Ovido - Quiz & Flashcards