linndaa89

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av linda johansson - 4 juli 2011 21:19

dagen idag har varit omtumlande kan man säga, tänker inte gå in på detaljer men en sak kan jag säga och det är att jag har ... i mig fått nog nu!!!!

nä jag kom hem blev jag på mycket bättre humör :-) mina älskade pudlar var ju med på Lotta på Liseberg :-) fick se och höra en del och det gör ju mig bara så lycklig! :-) jakob sjöng också med merlena och det spelar verkligen ingen roll vad det är för låt han sjunger det låter percis lika bra ändå! :-) älskar er och er musik så sjukt mycket!!! <3<3<3<3 finns verkligen inget liv utan er!!! den dagen, den dagen jag får träffa er vet jag inte vad jag gör haha!!! en drömm blir sann åtminstone :-)


ha det bra

kram Linda 

Av linda johansson - 4 juli 2011 08:12

då är det måndag igen och en ny vecka :P jobb hela veckan även helgen då också :/ men glad jag har ett jobb ju som jag trivs med annars :-) vägde mig i morse och märkte jag hade gått upp lite igen :/ men igår kom jag på andra tankar igen efter jag varit ute med kameran och ska börja gå mer igen :-) saknar verkligen det! börjar med det nu ska ut och gå en runda nu på morgonen :-)

har även hänt lite saker nu i helgen som har och göra med mitt "nya liv" som jag jobbar på :P tänker inte berätta ännu vad det är men hoppas på bra resultat så klart haha :P

nä nu ska jag ut och gå ;-) ha det så bra!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards