linndaa89

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av linda johansson - 24 juli 2011 21:08

idag har det ju inte ju inte varit något roligt väder :( blåst massor, har man verkligen hört vid fönstrena i vardagsrummet :/ men jag är mycket bättre idag och tror det ska gå bra att börja jobba nu :) pengarna kommer ju inte flygandes precis tyvärr... men känns skönt att man är bättre :) men nu när jag fick byta helg så dröjjer det 3 veckor innan jag är ledig :/ kommer bli jobbigt :/ känner på mig att bilen kommer användas mer än vad jag brukar :/ men får ser hur det går....

men sen när jag äntligen är ledig igen så ska mamma och jag upp till varberg :) det är mammas födelsedags present :) hon fick ju en spaweekend och vi ser så fram emot det!! hade varit skönt om man kunde gjort sådant ett par gånger om året. bara slappna av och ta det lugnt medans man får en behandling. jaja, det ska bli underbart när det händer :)

 

ha det bra!

Kram Linda :)

Ovido - Quiz & Flashcards