linndaa89

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av linda johansson - 21 juli 2011 19:23

dagarna har rullat på. har jobbat 4 timmar om dagen och pendlat 5 timmar om dagen. hatar verkligen detta!!! hade det tagit 5 timmar hade jag inte gnällt lika mycket. men egentligen "räcker" det med 4 timmar, det är ju för att tågen krånglar så mycket som jag måste åka 1 timme tidigare på morgonen för att vara säker på att jag ska komma i tid till jobbet. men det är ett jobb som jag trivs med så får vara så här så länge...

 

igår morse började jag känna att jag hade ont i magen. men bestämmde mig för att åka och jobba ändå. och det var jätte jobbigt. blev sämmre under dagen för åkte ju tåg också. på kvällen mådde jag skit! frös sjukt mycket! och hade jätte ont i magen! vid halv 9 hade jag druckit blåbärssoppa som mamma gjort till mig sen somna jag med tv:n igång! jag kan verkligen inte somna med tv:n igång om jag inte är jätte trött eller är jätte dålig! vakna nån gång men somna om igen direkt igen. sov i nästan 12 timmar sen ringde jag och sjukanmälde mig.

nu är jag mycket piggare, men inte helt bra ännu. ont i halsen och huvudet nu också :/ tycker det är konstigt, jag brukar bara ha ont på ett ställe i taget, men detta ska väll hända det också någon gång antar jag.

 

Ha det bra!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards