linndaa89

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av linda johansson - 12 juli 2011 21:17

nu idag sa jag till mig själv, jag måstew fixa detta med nytt abonomang, jag har ju haft kontantkort på min jobb mobil, och det blir för dyrt, ringer så mycket innom jobbet och även till mamma. mamma har tele2 och blir rätt dyrt att ringa till henne också, så jag har kollat på olika abonomang och hitta tele2 smart, verkar jätte bra och insåg att jag kommer tjäna på att skaffa det. min iphone har jag så klart kvar, den har jag telia på och har fast avgift på nätet. jag är bunden till det i lite mer än 1 år till så den får jag ha och roa mig med när jag reser om dagarna haha :P

samtidigt tog jag en mobil också :P den jag har på jobbet har  börjat krångla, men och andra sidan så har jag aldrig haft en mobil så länge, köpte den 07 så har haft den i rätt många år ( för att vara mig ) haha :P

det blev en tålig mobil men ändå rolig haha ;)

det känns bra :)

 

ha det bra! :)

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards