linndaa89

Alla inlägg under oktober 2010

Av linda johansson - 22 oktober 2010 10:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 21 oktober 2010 20:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 21 oktober 2010 20:07

idag har det varit en underbar dag! :)

har varit i Malmö idag och träffat underbara Dénice :)  

kom dit i morse och har varit där hela dagen :) vi har lekt och roat men Emilia och på eftermiddagen vid 15.00 hämtade vi Felicia på dagis och gick och handla lite mat :)
jag fick mat :) tack tack :) jätte gott var det :) tacos :) :) åt massor :/ :P haha! så har väll gått upp dom 2 kilona idag som jag gått ner denna veckan haha!! jaja :P
den roligaste dagen denna veckan åtminstone :)
behövde verkligen det här :)
Tusen tack för allt Dénice :) en helt underbar vän är du :)   
Ha en fortsatt bra kväll :)
Kramar Linda
Av linda johansson - 20 oktober 2010 21:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 20 oktober 2010 19:45

en rätt så tråkig kväll tycker jag :/

gick lite i stan innan jag skulle till min sjukgymnast men tröttna rätt fort så kom till henne 30 minuter innan jag skulle vara där :P jag sa att jag kunde vänta men då sa hon bara att jag kunde vänta med nålarna i mig :/ hatar dom där nålarna men dom brukar ju hjälpa, lite åtminstone.

denna gången fick jag i pannan och huvudet också för att se om jag kunde sova bättre. har inte varit så bra på den senaste tiden :/

 

imorgon ska jag till Malmö för att träffa Dénice :) ska bli så roligt :)

 

nu ska jag se bonde söker fru :P

Av linda johansson - 20 oktober 2010 09:46

Nu har jag varit ute och gått i över 2 timmar och funderat massor.

Ni som läst mitt förra inlägg kanske ni förstår att det har att göra med en kille jag träffat väldigt lite men som jag ändå fick känslor för.  Nu gick det som det gick och jag vill inte gå in på några detaljer eller prata om det.

har även bestämmt mig för att kolla upp utbildningar för det är något jag vill satsa på så får vi se hur det blir längre fram. :)

 

Till sjukgymnasten ikväll, ska bli skönt hoppas jag :)

 

Ha det bra.

Kram Linda

Av linda johansson - 19 oktober 2010 22:53

Det gör ont. Men det här ska väll också gå över någon gång.Trodde det var på väg upp för mig, men tydligen inte :( Men ta en dag i taget och se vad som händer...Känslor hade jag det går ju inte att ta miste om. Men hur jag fått dom så fort fattar jag inte! Vi har ju bara snackat jätte lite och träffats 2 gånger. Men men... Jag har haft mycket motgångar i mitt liv, det är bara till att ta sig igenom detta med, fast det kanske inte blir lätt. Men vem har sagt att det ska vara lätt här i livet? Ha det bra. Kramar Linda

Av linda johansson - 19 oktober 2010 21:01

VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN MINA VÄNNER??

VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN MINA DJUR??

 

DET VET JAG INTE

 

ÄLSKAR ER ÖVER ALLT ANNAT OCH VET VERKLIGEN INTE VAD JAG SKULLE GÖRA UTAN ER!!!   

 

KÄRLEK KAN VARA ETT HELVETE IBLAND,

MEN DET KAN VARA HELT SJUKT UNDERBART IBLAND OCKSÅ!!!

 

VILL SÅ GÄRNA HITTA NÅGON ATT TILLBRINGA MITT LIV MED!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards