linndaa89

Alla inlägg under juli 2011

Av linda johansson - 4 juli 2011 08:12

då är det måndag igen och en ny vecka :P jobb hela veckan även helgen då också :/ men glad jag har ett jobb ju som jag trivs med annars :-) vägde mig i morse och märkte jag hade gått upp lite igen :/ men igår kom jag på andra tankar igen efter jag varit ute med kameran och ska börja gå mer igen :-) saknar verkligen det! börjar med det nu ska ut och gå en runda nu på morgonen :-)

har även hänt lite saker nu i helgen som har och göra med mitt "nya liv" som jag jobbar på :P tänker inte berätta ännu vad det är men hoppas på bra resultat så klart haha :P

nä nu ska jag ut och gå ;-) ha det så bra!

Kram Linda

Av linda johansson - 3 juli 2011 20:21

idag har det varit en mycket bättre dag än igår :-) dagen börja med att se på film och äta frukust ;-) sen så gjorde jag vid mig för bestämmde mig för att åka iväg och gå lite och ta med kameran :-) jag tog buss till turning torso :-) gick lite där och tog lite kort :-) var skönt och mysigt :-)

sen tog jag bussen till gustav och gick till slottsparken :-) helt underbart mysigt var där!!! :-) min nya favorit park här i Malmö :-) blev en massa kort och jag kunde verkligen slappna av och släppa alla tankar och problem och det var underbart!!! :-) den parken kommer se mer av mig haha ;-)

gick rundor där och hamna till slut vid kronprinsen, då bestämmde jag mig för att gå hem :-) det var underbart!! var borta i flera timmar och hade jag väldigt svårt att tro men jag behövde det :-)

sen åt jag lite glass när jag kom hem till mamma ;-)

efter det åkte jag till Dénice :-) hade lite saker till henne så blev en liten tur till henne och hennes familj :-)

sen åkte jag till media markt, kolla på ny gps och prata med dom om ett nytt mobil abonomang. gick inte så bra som jag hoppats så får se hur det blir...

nu har mamma och jag ätit middag, jätte gott blev det :-) och blir till att bara ta det lugnt resten av kvällen.

 

ska ladda upp lite bilder som jag tagit under dagen så ni får se :-)

Ha det bra!

Kramar Linda

 

               

Av linda johansson - 2 juli 2011 21:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 2 juli 2011 20:08

denna lördagen blev inte alls som jag tänkt mig :( hade tänkt att åka på marknad fast att dom sagt att det skulle bli tråkigt väder, men så kände jag inte för det längre :/ trött och slö :/ så det blev 2 filmer på morgonen/ förmiddagen ist. sen började mamma och jag städa :/ jätte tråkigt men måste ju göras. ingen rolig lördag alls och hoppas på en bättre dag imorgon ist ;)

 

ha det bra!

kram Linda

Av linda johansson - 1 juli 2011 09:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards