linndaa89

Alla inlägg under december 2010

:/

Av linda johansson - 2 december 2010 19:44

degen har bara varit skit! det blev bättre när jag bara var hemma och inte gjorde något för då blev det inget fel, så skulle gjort det från början! men men... får hoppas det blir bättre imorgon....

har bestämt att det ska bli pizza till middag och se på idol så måste bli bättre haha!!   

 

Ha det bra :)

Kram Linda

Av linda johansson - 2 december 2010 10:09

igår åkte jag till Dénice för hjälpa henne städa lägenheten för hon har ont i sin rygg och så är det ju alltid mycket roligare att träffa andra än att vara själv    anders dammsugade och tvätta golvet så gjorde jag och Dénice köket och badrummen. vi åkte även till city gross för Dénice behövde handla lite. fick även jätte god mat där som jag blev jätte glad för   

men pappa ringde också för att säga att han hade bokat tid hos en verkstad i Landskrona till min bil. jag fråga han också om han hade frågat om vad det kunde kosta ca, och då sa han att det är massor och att jag inte ville veta det. äh du driver med mig sa jag och sa till han att berätta. 7000 - 8000 kr!!!!!!!!!!!!!!!  

BILEN BORDE GÅ IGENOM BESIKTNINGEN UTAN PROBLEM SA SÄLJAREN!! ELLER HUR!!! OCH SÅ KOSTAR DET SÅ MYCKET ATT FIXA DEN!!!!!   

SKOGSTOKIG BLEV JAG NÄR JAG FICK REDA PÅ DET!!!!

jaja, jag får hjälp med pengarna och det är jag jätte glad för! annars hade det blivit skroten för den!

 

skulle även till arbetsförmedlingen idag för att träffa min handledare men fick avboka eftersom tågen är så försenade och jag låg i 40 på ringvägen och motorvägen så var lika bra att ge upp fast jag körde 2 timmar innan  jag skulle vara där. men men.... får se om jag lyckas hitta till netto så ska jag handla lite där...

 

men varför kan det inte sluta snöa för??? det ställer till med så fruktansvärt mycket i trafiken fast man tar det lugnt. tåg och allt annat med. dom sa ju att det skulle bli den värsta vintern på 1000år och så länge jag levt så kan jag hålla med om det.

är så trött på detta redan och så här kommer det väll fortsätta med i antal månader till :/ jaja finns inget man kan göra så man får ju göra så gott av det man kan.

 

//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards