linndaa89

Alla inlägg under december 2010

Av linda johansson - 6 december 2010 12:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 6 december 2010 11:53

det var tänkt att jag skulle börja simma idag i helsingborg. men är lite lite förkyld fortfarande och inte värt att åka då så man blir dålig igen, så är hemma idag och tar det lugnt :) har sett på film :) och ska se en till sen :) eclipse :D ;) den är så bra!!! =))

men ska bli skönt att börja simma sen så man har något vettit att göra om dagarna och det behövs känner jag i nacken :/

 

Men ha det så bra!

//Linda

Av linda johansson - 5 december 2010 20:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 5 december 2010 14:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 5 december 2010 10:38

              

                                               

                          

                         

                                          

         

                                     

                                               

                         

                      

                                             

                                      

         

                                    

  

DET ROLIGA MED ATT TA KORT PÅ MÄNNISOR ÄR ATT DET KAN BLI HUR SOM HELST NÄR SOM HELST HAHA!! MEN OFTAST BLIR DET JÄTTE BRA BILDER SOM SAMTIDIGT KAN BLI JÄTTE ROLIGA     

    

Av linda johansson - 5 december 2010 10:10


                                      

                     

                                                                                              

                                          

                            

                                                                                                     

                                               

                                               

          

                               

                

                

                  


ÄLSKAR VERKLIGEN ATT TA KORT HAHA! KANSKE SYNS    DET FINNS SÅ MYCKET MAN KAN GÖRA MED KORT OCH DET ÄR ROLIGT ATT SE IBLAND HAHA!!    

:/

Av linda johansson - 4 december 2010 21:29

idag har jag, mamma, per och min lille älskling varit ute och gått i skogen :) mysigt i början för var så lugnt och kul att ta kort :) blev en del fina kort :)

men vi fick vända för vi gick på en väg där dom hade plogat och då blev det jätte kallt :/ vi hade lite motvind och det kändes :/ mina fötter vlev iskalla och det sluta med att jag blivit lite förkyld :/ inte så farligt, mamma har nässpray också som jag tagit så är bättre nu :)

efter vi varit och gått åkte vi till en cykel butik som ska stänga snart. sen körde vi till netto och handla lite :) ja ville ha godis och köpt så mycket som kommer räcka i 2 veckor minst haha!! :P vi behövde komma upp i 100 kr för att köpa kaffe billigt så blev en del haha!!

men ska börja simma nu, måste verkligen göra det! min nacke börjar bli sämmre för jag inte går till min sjukgymnast längre och för att jag inte är ute och går lika mycket längre pga vädret :/

nu när jag kommit så långt så vill jag inte bli sämmre. okej ja jag har väldigt långt kvar men känner själv att jag kommit väldigt långt! och det är skönt :)

ska se på nyheterna nu sen gå och lägga mig :)

Ha det bra!

Kram Linda

Av linda johansson - 3 december 2010 18:17

idag har det varit en bra dag :) solen har varit framme, inte snöat eller blåst så jag bestämmde mig för att åka till pappa och hämta lite saker till :P har varit på media markt också och köpt eclipse :) sjukt bra!! =P varit på maxi och handlat lite också :)

sen gick jag till södervärn för att skaffa månadskort. skönt att komma ut och gå :) nu väntar jag på mamma så ska vi äta pizza ;) har inte ätit det på månader så sa igår att vi skulle ha det idag haha!! =P

 

måndag börjar jag på simmning :) ska bli skönt :)

 

Ha det underbart! :)

Kramar Linda

Ovido - Quiz & Flashcards