linndaa89

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av linda johansson - 26 augusti 2011 09:19

dag en igår bestod av att tvätta först som jag srev igår. mindre kul dock men måste ju göras det med någon gång :/

sen åkte jag och handla lite mat. ändå skönt att komma ut lite och bara ta det lugnt :)

sen var det dax att göra vid sig för att gå på festivalen :-) Dénice hade skickat innan på dagen och fråga om jag inte ville gå med dom ist för att gå själv. vilka dom var viste jag inte då haha men jag sa ja ändå :-) mycket roligare än att vara själv :-) när jag kom till henne så visdae det sig att det var hon, hennes söta barn, mattias och anders.

hade jätte kul :-) vi gick runder först se var vi skulle äta sen var det dax att gå till stortorget för att se rix fm :-) det var jätte kul med jätte bra artister :-)

kameran var självklart med ;-) var dock jätte svårt att ta bra bilder :-(  har ju börjat använda där jag ställer in allting själv. det är jätte kul men svårt :/ blev dock några bilder som blev hyfsade men märks att jag har att träna...


idag blir det bara jobb och ta det lugnt :-)

Ha det bra!

Kram Linda 

Ovido - Quiz & Flashcards