linndaa89

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av linda johansson - 25 augusti 2011 07:33

ja det blev till att man fick tvätta nu på morgonen. mamma gjorde det förra veckan och jag tycker verkligen att jag kan göra det här eftersom man får hjälpa till så gott man kan, jag betalar ju inte mycket när jag är här..

men segt var det att gå upp när alarmaet ringde :/

vakna i natt igen och tog jätte lång tid innan jag kunde somna om igen :/ jag förstår inte detta :( hoppas det ändrats till nästa vecka...

 

sen ska jag träffa underbara Nettan idag också =) var evigheter sedan och ska bli jätte kul! =) ska ju passa hennes söta små katter nu när hon åker på semester och tror vi kommer få jätte kul och mysigt =) är glad att jag kunde hjälpa till =)

 

sen ikväll så blir det festivalen! =)

vet inte om jag ska runder ännu, men rix fm ska det absolut bli!!! ;-) kommer bli jätte kul tror jag :-)

 

nä nu ska jag ner och ta tvätten och lägga in mer i maskinerna ;)

Ha det så bra!

Kram Linda! =)

Av linda johansson - 25 augusti 2011 07:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards