linndaa89

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av linda johansson - 16 augusti 2011 20:49

i morse var det helt underbart väder! :D solen strålade och det var jätte skönt ute! :-) har hittat en mysig runda på 6,8 km och bestämmde mig för att gå den :) var verkligen jätte skönt! har blivit dålig på att vara ute och gå och tycker inte om det, älskar att vara ute och gå, okej vädret påverkar, tycker inte om att vara ute och gå när det är dåligt väder, och bra väder har det inte varit mycket utav detta året, och bättre lär det väll inte bli heller är jag rädd för :(

så det gäller att passa på medans det är fint väder :)

 

men sen närmare eftermiddagen kände jag mig trött, slö och frusen. :/

bli sjuk igen är det absolut sista jag tänker bli!!!!! jag har varit sjuk och haft feber 2 gånger i år! normalt sätt brukar jag vara sjuk 1 gång vart 5:e år ungefär!!! så med andra ord ska det dröjja drygt 10 år till innan jag blir sjuk haha!! nä men, kanske inte 10 år :P men ett antal år åtminstone XD

 

men har fått varm mat i mig nu och ska göra varm choklad också tror jag :)

ha det bra! Kram Linda

 

Ovido - Quiz & Flashcards