linndaa89

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av linda johansson - 14 augusti 2011 19:12

denna helgen var det ju äntligen dax för mammas födelsedagspresent! :-) det var ju för visso 2 månader sedan hon fyllde år men det brydde mamma sig inte om :-)

vi tog det lugnt upp. tog lite mer än 2 timmar att köra upp med en paus så var inte farligt :)

det blev en del behandlingar ;) lite fler än vad det var tänkt haha! en behandling hette du och jag. där fick mamma och jag behandling samtidigt, den hade jag bokat i samband med att jag bokade rummet. där fick vi aroma massage först, hel kropps massage, där fick vi välja vilken doft vi ville ha på oljan :) sen fick vi bada i ett bubbelbadkar där vi också fick välja vilken olja vi ville ha till :) mycket skönt var det! :)

det var den enda vi gjorde tillsammans.


sen gjorde jag två själv. dom tog lite på mina ögonbryn, som jag blev jätte nöjd med :) gjorde lite ont men hon jag hade var jätte duktig :)

det andra jag gjorde var att färga mina ögonfransar. såg att dom hade det med ett paketpris om jag tog ögonbrynen också så tänkte att det kan jag pröva. har aldrig tänkt på det förut men jag blev nöjd :) sved en hel del men det var allt.


vi var ute och gick en hel del igår. först tillsammans och det var mycket mysigt :) vi hade ett underbart fint väder på dagen så det blev en del kort då med :)

på kvällen var det middag :) det var buffé :) fyra olika rätter var det :) det var mycket gott och man blev smäll mätt haha!!

efteråt ville mamma vila lite hon hade sovit mindre än mig på natten, så då passade jag på att ut och gå lite till och träna på min kamera av det jag hade lärt mig på kursen i torsdags :)

det blev en hel del bilder jag blev väldigt nöjd med tack vare henne som jag gick hos och det är jätte kul :)


idag har det blivit behandlingar för oss båda, frukust, vara ute lite, och bada för mig :) vi bestämmde oss för att åka hem i god tid. vi kände vi var nöjda. vädret var dåligt så vi tänkte att dom flesta var inne och badade. dom hade inte så många pooler som jag hade väntat mig. jag hade lite tid över så jag bada lite, och sant där var fullt med folk så gick knappt att bada :/

vi körde små vägar hem för att se oss omkring och det var mysigt :)


nu är vi hemma, har vi varit ett tag.

det har varit en helt underbar helg och mamma är jätte glad och det gör mig så glad :-)

älskar dig mamma så mycket!!! <3<3<3<3<3<3


bilder finns på Linndaa89.bilddagboken.se :)


Ha det bra!
Kram Linda 

Ovido - Quiz & Flashcards