linndaa89

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av linda johansson - 27 augusti 2011 22:27

varför ska livet vara så jävla komplicerat för????

det går bara upp ner, upp ner hela tiden!! när det bara gå bra för en??

nä jobb, vänner och min kamera har jag det är jag glad.

Av linda johansson - 27 augusti 2011 20:50

är så jävla trött på att inget kan gå bra för mig!!! okej har blivit lite bättre, men så kommer något nytt igen bara för att man anstränger sig så sjukt mycket!!! ska enbart tänka på mitt jobb, vänner och på min kamera nu!!! försöka hitta ett till jobb där jag kan jobba halv tid där också så jag har 2 jobb, hitta en egen lägenhet och försöka bli lycklig!!!

 

dom sa att det skulle bli fint väder imorgon eftermiddag då ska jag ut med kameran!!! hittat ett ställe på nätet som verkar fint ska dit då och försöka glömma all tråkigheter och bara slappna av!!

 

 

Av linda johansson - 27 augusti 2011 19:33

varför finns åska???!!!! hatar de!!! men men, finns inte så mycket att göra, det finns och kommer väll aldrig att försvinna heller tyvärr.... vakna av det i natt och var liv rädd!!! och så såg jag på vädret nu och så ska det tydligen komma i natt igen eller på morgonen!! vill inte!!! :/

 

dagen har inte hänt mycket. tvättat bilen, varit på netto och handlat lite, sett på film och suttit här typ... har ätit tacos precis och det var jätte gott :)

sen ska jag se på fångarna på fortet sen blir det nog mer film ;)

 

ha det bra!

Kram Linda

Av linda johansson - 27 augusti 2011 13:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards