linndaa89

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av linda johansson - 24 augusti 2011 07:41

mycket har hänt sedan jag blogga som vanligt :P

förra veckan jobbade jag helgen. gick rätt bra ändå :) var ute och gick en del också :) vill komma igång med det igen. har aldrig slutat tycka om det men tycker inte om att göra det när det är dåligt väder :( men men...

det blev till att jag jobba morgonen i måndags med. ska vara ledig imorgon så jag tog den andra tjejens pass i måndags.


igår hade vi provmjölkning igår. min chef sa i måndags att vi skulle ha det, och jag frågade han om han skulle vara med. han sa att han fick göra det eftersom det tar så lång tid annars.

jag sa att jag kommer ta bilen ändå. skulle det vara fint väder behöver han vara ute och hålla på. det är augusti månad vilket innebär dom tröskar och kör halm. jag vet om att dom är väder beroende och behöver vara ute när det är fint väder.

och vist blev det fint väder igår, och inte bara det. massor hade hänt på morgonen och min chef var inte klar försen vid 11 så han ringde och fråga om det var okej om han inte var med. ja sa jag, jag vet ju om att han behövde göra annat så det är ju klart.

det tog 1 timme längre, men då gav jag kalvarna mat också för visso.


något som också har börjat hända är att jag inte sover bra längre :/ förstår inte varför :( vaknar om nätterna och kan inte somna om försen länge efter. kan inte somna på kvällen och vaknar tidigt på morgonen :(

har sagt att jag tar bilen idag också, så hoppas jag på att detta har ändrats tills nästa vecka.


ha det så bra!

kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards