linndaa89

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av linda johansson - 11 augusti 2011 19:24

igår mådde jag totalt skit! var jätte länge sedan jag mådde så dåligt! tänker inte skriva vad det var som hände men var en sak på jobb.

idag var en mycket bättre dag! :-)

dagen börja med en foto kurs hos en person som jag blivit tippsad om av min frisör :) och det är helt sjukt så lite jag verkligen kunde om min kamera! :O skäms nästan :/ okej vi alla är nybörjare i början, men jag älskar ju att ta kort har jag gjort så länge. men okej, nu kan jag mer haha! :P

hon var verkligen jätte duktig och jätte snäll så det var helt klart värt pengarna! :)

så nu ska jag ta och öva ;) går det inte att vara ute får jag vara inne ;)

 

sen när jag kom till jobbet så pratade jag med min chef om igår. och jag hade oroat mig i onödan. det var en oerhörd lättnad för mig! det var ingen fara med något, inget hade hänt, och det rädda min dag, vecka, månad och år :-)

kommer ändå inte berätta vad som hänt för är flera personer inbladade. men allt är bra nu :)

 

ha det bra!

kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards