linndaa89

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av linda johansson - 1 augusti 2011 08:57

helgen har jag bara spenderat till att jobba i stort sätt... rätt ledsen över att jag inte kunde gå på festivalen över huvud taget :( men hade inte tid eller ork till att gå på någon konsär och så valde jag att ta bilen hela veckan för är så sjukt trött på tågen så kände att jag inte hade pengar till att gå på marknad. man får prioritera så är det bara. men att ta bilen en hel vecka till jobbet det kommer inte hända igen, det går inte. men två gånger i veckan kommer det absolut att bli!

nu är det måndag igen och det är underbart väder! :-))

ÄNTLIGEN!!! ;-)

men idag får det bli tåget. den andra tjejen på jobbet vill vara ledig onsdag - fredag och eftersom jag har denna helgen också så kommer det bli fulla dagar onsdag - söndag. kommer bli tuft eftersom man jobba denna helgen också men ska nog bli bra :-)

 

nu blir det frukust ;-)

Ha det bra!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards