linndaa89

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av linda johansson - 12 augusti 2011 21:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 12 augusti 2011 19:23

nu i helgen ska mamma äntligen få sin efterlänktade födelsedags present :-) hon fick ju en spa weekend uppe i varberg av mig :-)

vi kommer bo i ett dubbelrum, inte det lyxigaste och inte det "sämsta" tog det som var mitt i mellan ;-) vi kommer få färsk frukt och choklad inne på rummet med som jag la till :-) bara för det ska vara lite specellt :-) man fick till "bad paketet" om man bokade innan ett viss datum så fick vi till :-) där är massor av olika pooler vet inte hur många, men massor ;-) bokade även en behandling till oss båda :-) en Du och Jag behandling som den hette. där får vi massage och örtbad i 1,5 timme tror jag att det var :-) kommer bli underbart tror jag! :-)

middag på lördagen och frukust på söndagen också :-)

har längtat så mycket efter denna helgen och det kommer bli underbart tror jag! :-) en del kort kommer det så klart bli ;-) men främst kommer jag ägna mig åt mamma och ha roligt :-)

nu kom mamma med pizzan nu blir det mat! ;-)

 

ha det underbart i helgen! det ska jag ;-)

 

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards