linndaa89

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av linda johansson - 10 augusti 2011 20:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 10 augusti 2011 08:24

vet att jag har varit fruktansvärd dålig på att skriva här och är ledsen för det. har saknat det rätt mycket själv. det har varit massor med jobbet och med pendling. den andra tjejen på jobb vill ha lite semester, så jag har jobbat både morgon och kväll från onsdags förra veckan till i måndags denna veckan. det var inte meningen att jag skulle ha morgon denna veckan, men så hade hon problem med sin bil, så vi bestämmde jag tog hennes pass i måndags så tog hon mitt pass igår. jag tyckte det blev jätte bra för har inte varit ledig på 2 veckor och så slapp jag ta tåget på två dagar haha!! ;)

 

så igår var jag ledig :) skönt var det :) hade inte bestämmt något, men hoppades på fint väder så jag kunde komma ut med kameran :) har inte haft tid för den heller :( och tro mig det hatar jag! kameran är en så stor del av mig, jag älskar den och vill verkligen ha mer tid för den och lära mig mer om den! hopas verkligen att det kommer ändras snart.

 

men på dagen igår blev det inget med kameran :-( hade först planerat att åka till antingen kullaberg, eller kopparhatten. har själv aldrig varit i kopparhatten, men sett bilder där ifrån och verkar jätte fint där :)

solen var uppe först så jag blev jätte glad :)

men sen blev det mulet, mer och mer :(

och till sist börja det regna.

nä sa jag då, inget kul att vara ute med kameran när det regnar :(

så det blev en tur till Ikea, Media Markt och Elgiganten ist haha ;)

det var kul det med :)

 

men på kvällen ;-)

då kom solen fram! :D då tog jag chansen att åka till hamnen! :-) hoppades på en fin solnedgång ;-) fick en hel del bra bilder :) men målnen täckte solen när den gick ner så blev inte så fin som jag hade hoppats :( men man kan inte få allt :) 2 timmar fick jag där ute :) sen kom regnet och åskan då åkte jag hem!

 

nu blev det ett långt inlägg haha!

kommer lägga upp några bilder här från igår, fler kommer finnas på linndaa89.bilddagboken.se :)

ha det bra!

Kram Linda :-)

 

                                                                
      

Ovido - Quiz & Flashcards