linndaa89

Alla inlägg den 3 september 2011

Av linda johansson - 3 september 2011 21:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 3 september 2011 21:27

Är så sjukt trött på att sova dåligt nu! Hade jag inte lagat riktig middag vid 7 och ätit vid halv 8 så hade jag somnat på soffan redan vid halv 7 senast! Varför kan jag bara inte kunna sova normalt som jag brukar göra?? Så man orkar med en hel dag. Okej för att jag ska orka med en hel dag behöver jag sova rätt mycket tror jag. Dom som är lika gammal som jag tror jag inte behöver sova så mycket, men så är jag :P Men hur länge ska detta behöva vara?? Antar att det är bara att vänta och se...Dagen har bestått av att handla lite mat, varit på Elgiganten, sett på tv och varit ute och gått en timme :) var skönt :)Nu ska jag gå och lägga mig och lyssna lite på musik och göra ett låst inlägg sen tror jag att jag kommer somna :P träffa Karin ett tag imorgon :-) och sen jobb på eftermiddagen :-)Ha det bra Kramar Linda!

Ovido - Quiz & Flashcards