linndaa89

Alla inlägg den 7 september 2011

Av linda johansson - 7 september 2011 20:23

nu idag så har det verkligen hänt en del saker och jag och mamma har haft ett mycket givande samtal idag och vi har kommit fram till en hel del saker :)

i morse såg jag en artikel, för visso på fb av en kompis, men där stod det tåg kaos i vinter och att man inte ska förvänta sig för mycket av dom. det viste jag redan, tågen har krånglat hela året! men om dom går ut med det i tidningen nu då är det ju riktigt illa tycker jag!

att jag är trött på tågen är ju ingen nyhet över huvud taget! och jag vet om att jag kommer köra bilen allt oftare fast jag vet om att jag egentligen inte kan det. eller kan och kan, jag har pengar till det men att lägga ungefär 4000kr varje månad på bensin! man kan göra mycket mer roligare saker för dom pengarna. för dom pengarna känner jag att dom kan jag lägga på en hyra ist. närmare jobb och mer fritid.

att ha en egen lägenhet har jag velat ha jätte länge, men så jobbar jag bara halvtid på vardagar och varannan helg, det är inte riktigt heltid och så har man tänkt kommer pengarna räcka om jag skulle hitta ett eget. nu har jag sagt, jag får anstränga mig för att fixa det, jag får låta bli att handla en massa andra saker, tänka på vad jag måste betala varje månad. jag är så peppad till att hitta ett eget och slippa dom där ***** tågen!!!! så det kommer gå bra känner jag på mig :) ska göra slag i saken nu! haha!! ;)

är man bara fast besluten och jobbar på så kommer det här gå bra :)

 

ha det bra :)

Kram Linda :)

Ovido - Quiz & Flashcards