linndaa89

Alla inlägg den 8 september 2011

Av linda johansson - 8 september 2011 23:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 8 september 2011 20:49

i morse kl 10.00 ringde jag till ett ställe där dom hyr ut lägenheter i Bjuv, billesholm och Ekeby. Ekeby ligger ju en bit ifrån jobb men där behöver jag ju inte söka haha :P men jag fick reda på att dom ville ha mitt arbetsgivarintyg, dom ville se det för att sen kunna låsa upp så jag kunde göra en intresseanmälan på lägenheter. jag fick jätte gärna ringa in till dom och förklara mitt papper innan jag skicka in det för att vara säker på att det var rätt papper. hon jag snacka med var verkligen jätte trevlig så det kändes jätte bra :)

imorgon ska jag ringa dom igen för att se om det är rätt papper för hade ändå inte hunnit skicka in det idag så dom fick det imorgon....


känns roligt :) men ändå närrvöst :/ tänk så går det inte bra som jag hoppats :/ vill ju verkligen ha en lägenhet så jag slipper dom där ***** tågen!!!


ha det bra

Kram Linda

Av linda johansson - 8 september 2011 09:48

efter igår när jag bestämmt mig för att verkligen hitta en egen lägenhet, gå ett steg framåt i livet haha :P och fram för allt slippa pendla 5 timmar om dagen med buss, tåg och gå, och komma närmare jobb och få mer fritid :) känner mig så peppad till att fixa detta och det är så roligt haha!

är medlem på en sida här på nätet där det finns lägenheter som dom hyr ut i Bjuv och billesholm, det är inte alls långt ifrån jobb och det känns jätte skönt! :)

var där inne igår och då var där inte någon som var så där specellt bra, någon jag ville ha :/ trodde att dom bara uppdaterade med nya lägenheter 1 gång i veckan men när jag gick in där idag igen då hade där kommit in nya :-) och där hitta jag 2 stycken :-)) en som verka jätte bra och en som också verka bra :-) åh detta är så roligt haha!! :P ska ringa till kontoret och snacka med dom eftersom jag inte är specellt inne i detta haha :P dom öppnar nu 10 så ska ringa då :P

 

ha det så bra idag :)

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards