linndaa89

Alla inlägg den 25 september 2011

Av linda johansson - 25 september 2011 20:34

bättre helg än denna var evigheter sedan jag hade!! =)

igår börja dagen med att åka till Dénice för att äta frukust :) jag hade köpt bullar :) väldigt trevligt hade vi :) mattias och anders var också där. sen så började vi att städa lägenheten. jag passa barnen :) vi hade så mysigt så :) och så städade dom andra ;)

 

sen så kom nina barnens faster. hon skulle ha dom över natten. efter det så var vi flera stycken som åkte till entré :) tog lite längre tid än vad dénice hade väntat sig så det blev lite tajt med tid i slutet men det löste sig :)

 

när vi kom tillbaka till dénice så skulle alla göra vid sig till festen på kvällen.

vi skulle vara några stycken som skulle äta tacos först :) jätte gott :)

sen började resten av folket komma och vilken jävla fest vi hade!! haha XD

vi alla hade skit skoj! =)

 

festen där höll på till en bit in på natten :) sen åkte jag hem :) dom andra skulle ut på krogen och det hoppade jag :P

jag fyllde ju år förra veckan och jag skulle fira mig med familjen idag så jag kände att jag behövde åka hem och sova så jag var pigg till det ;)

 

ungefär kl 02.00 gick jag och la mig. sen när jag vakna i morse kollade jag på kl. 06.40 äh lägg av tänkte jag!!!

jag vet om att jag sover dåligt igen, det har jag gjort i flera veckor nu, men ändå! jag låg kvar i sängen ett tag och gjorde inget. tänkte på lägenheten :P

 

sen gick jag upp och satte mig vid datan ;) var tvungen att kolla på bilderna jag tagit på festen XD gjorde om några lite grann ;) inga stora saker, har inte ett jätte bra program, men små saker som gör rätt så mycket :)

efter det så gick jag in och duscha, eftersom jag vaknat mycket tidigare än vad det var planerat så bestämmde jag mig för att åka till media markt och prata med dom om min mobil jag köpte där för några månader sedan. har haft en hel del problem med den. dom sa att hittar dom inget fel på den när dom skickar iväg den så tar dom betalt för att ha kollat på den! fast där är garanti kvar på den! och när jg fråga hur mycket det kosta sa han, ränka med 500 kr åtminstone. 500kr frågade jag!! för att dom inte hittar felet på den! sinnessjukt!

sa jag ju inte, men så ska det ju verkligen inte gå till!! så dom gjorde något med den så den tog bort precis allt på den. förhoppningsvis hjälper det och så slipper jag skicka iväg den.

 

sen åkte jag hem igen. tog det lugnt ett litet tag. sen var det dax för mig och mamma och åka till big bowl :) det var där vi skulle fira mig :) vi bowla i 1 timme, jag förlora haha :P lite trist, men när jag fick reda på att den som förlora skulle få en 50kr av varje person blev jag glad igen haha!! :P sen var det dax för mat :) det var bufé :) jätte gott var det! =) jag öppna mina presenter när dom andra drack kaffe :P blev jätte glad av alla presenter :)

 

sen åkte vi :) mamma släppte av mig vid pildammsparken :) det var så underbart väder så ville gå där och ta lite kort :) hörst färgerna har börjat komma men inte riktigt ändå. men dröjjer nog inte länge innan dom kommer tror jag...

 

sen har man bara tagit det lugnt :) laddat upp bilder på fb på festen igår ;) en j*vla massa komenterande så tror dom uppskattas haha!! XD lagat lite mat och sen inget mer... blir väll till att se på nyheterna sen gå och lägga sig...

 

men en helt underbar helg har jag haft! =)

ha det underbart! kramar Linda =)

Av linda johansson - 25 september 2011 01:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards