linndaa89

Alla inlägg den 22 september 2011

Av linda johansson - 22 september 2011 20:34

Idag har jag äntligen börjat få vara med och plocka potatis :) jag har gjort det många andra år förut och jag tycker om det :) kan vara jobbigt ja, men ändå kul och man får ju pengar för mödan också och det behöver man ju alltid :P men det var tuft ibland idag, en runda när vi var 3 stycken tog en runda runt 40 min! Då kände man att man aldrig blev klar, man körde några cm bara sen var man tvungen att stanna för där var så mycket lera! Man fatta det inte! Det såg inte ut att vara så blött! Men tydligen var de det... Men mitt andra jobb har jag ju kvar :P kl 14.00 var det dax för det :P det gick bra idag :) 3 stycken nykalvade kor hade kommit in, alltid lika kul :) Har duschat och ätit när jag var klar för dagen :) och nu ser jag på tv :) Ha det så bra :)Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards