linndaa89

Alla inlägg den 5 september 2011

Av linda johansson - 5 september 2011 11:08

var jätte glad i morse när jag kolla på kl och såg att det var morgon haha!! hade inte vaknat en enda gång i natt och det var jätte skönt! :)

men när jag kolla ut var jag inte lika glad :( regn, regn och en massa regn kom det bara! :( min tanke då var att jag måste hitta nya skor :( har ett par skor som är sommar skor där det är en massa små hål i ( ska det vara i dom) och självklart läcker dom in en massa vatten, säger ju sig själv om där är hål i... och jag som hatar att köpa skor! är nog bland det värsta jag vet :( men men jag behöver det så vad ska man göra??

hoppas alla kor är inne när jag ska ta in dom om det är sådant här väder där också! är hos mamma nu :) vi har inte setts på 1,5 vecka så är kul att träffa henne :) har pratat om semestern, jobb och om min födelsedag, är nästa vecka jag fyller år :) haha :P

 

ha det bra :)

Kramar Linda :)

Ovido - Quiz & Flashcards