linndaa89

Alla inlägg den 19 september 2011

Av linda johansson - 19 september 2011 21:05

jag har ju sökt några lägenheter förra veckan. idag hade jag fått ett mail om att jag var en av massa andra som hade blivit erbjuden en visning på en lägenhet :) trodde inte det var sant haha :) så dagen har bestått av att ringa till en massa människor för har varit lite problem. men på onsdag kl 09.00 har jag fått tid och jag är jätte glad! :)

jag orkar inte med pendlingen längre. har hållt på med det i 10 månader!! inte en vinter till! det pallar jag inte!

jag har sagt nu att så länge lägenheten är okej och jag får chansen till att få den så tar jag den. den behöver inte vara jätte fin eller ha ett jätte bra läge. så länge den är hyfsad fin och ligger nära mitt jobb är jag nöjd med det :)

 

ska snart gå och lägga mig.

av någon anledning har jag fått en jäkla huvudvärk ikväll som inte är alls kul :( hoppas på att det är över till imorgon :)

 

Ha det bra :)

Kram Linda

Av linda johansson - 19 september 2011 07:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards