linndaa89

Alla inlägg den 21 september 2011

Av linda johansson - 21 september 2011 20:16

I morse var det dax att åka och kolla på lägeheten som jag sökt och blivit erbjuden visning. Var sjukt närrvös! Men det gick bra :) jag får hela lägenheten renoverad. Jag får välja nya golv mattor till hall, sovrum och kök. Tapeter till vardagsrum och sovrum och målarfärg till hall, kök och badrum. Om jag ville så kunde jag få målat i vardagsrum och sovrum också. Det som jag inte tyckte om var att sovrummet var skit litet! Och jag menar verkligen enormt litet! Jag tyckte att mitt rum hos pappa var litet, detta är typ hälften så litet! Inte ens min stora säng får plats :( han som visade mig lägenheten sa att många hade sängen i vardagsrummet och skärmade av på något sätt och hade sovrummet som kontor. Skulle ju kunna gå, men det är ju rätt skönt att ha ett vanligt sovrum :/ Jag får se hur jag kommer göra :) jag har bestämt mig åtminstone för att tacka ja till den om jag får den :) Ha det bra :)Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards