linndaa89

Alla inlägg den 23 september 2011

Av linda johansson - 23 september 2011 21:23

igår ringde jag till bjusbostäder där jag sökt lägenhet och varit på visning, frågade om dom kunde se vilken placering jag hade på lägenheten. jag viste att där var 3 stycken som blivit erbjuden visning men viste inte var jag stod. igår kunde dom inte se det. konstigt tyckte jag eftersom han som visade mig lägenheten sa att det inte skulle vara några problem för dom att se det.

så jag ringde till dom idag igen, är ju så nyfiken haha ;) hon som svara prata lite med en kollega och när hon kom tillbaka sa hon att jag låg på första plats!

Allvar sa jag! haha!

ja sa hon. så det betyder att lägenheten är min då? frågade jag

ja sa hon haha!!

jag kunde knappt tro det var sant! jag hade verkligen hittat och fått en lägenhet! haha!! :P inte så fort åtminstone.

det som kommer hända nu är att jag kommer få ett brev på tisdag där det står grattis till din nya lägenhet haha :P då ska jag ta kontakt med bjuvsbostäder och så ska vi bestämma dag och tid där vi ska fixa med kontraktet :) lägenheten ska renoveras också väldigt mycket och det är jag som får bestämma hur jag vill ha det :) så det kommer ju att ta lite tid så jag får se när jag kan flytta in där....

 

plocka potatis blev det bara i 1 timme idag för gösta skulle iväg och leverera ett last.

mitt andra jobb på eftermiddagen har gått skit!!! korna total vägrade att gå in i gropen!!! man blir ju bara så tokig när dom gör så!!! dom har gått in i den där gopen 1000 tals gånger och dom vet om hur man gör!!! men nä nä, inte idag! var väll bara för att jag skulle hem till mamma idag som dom gjorde så. min chef frågade mig också om jag inte kunde ge kalvarna för han höll på att så höst vete och vist kunde jag det. så idag tog det tid! men men jätte skönt att man har ett jobb :-) och sen så blir man genast mycket gladare när man tänker på hur man vill ha lägenheten haha ;)

 

i helgen kommer det bara bestå av fest, fest och fest haha!! ;) för det mesta åtminstone :P Dénice ska ha fest imorgon för larsson ska iväg med jobb. så kommer bli en hel dag med henne och en sjukt massa andra ;)

på söndag ska vi fira mig för fyllde ju år för 1 vecka sedan :)

känner på mig att det kommer bli en toppen helg!! :-)) och jag känner att livet kommer bli mycket bättre från och med nu =)

 

ha det helt underbart! för det ska jag =)

Kramar Linda!

Ovido - Quiz & Flashcards