linndaa89

Alla inlägg den 1 november 2010

Av linda johansson - 1 november 2010 19:21

nacken går det väldigt sakta med men går frammåt åtminstone och inte bakåt. men ryggen känner jag av mer nu   förstår inte varför   vist jag har kännt av ryggen med hela tiden men det har inte varit farligt, okej det går nu med, jag kan gå och så, men tycker inte om att det har blivit värre   nu ska jag till min sjukgymnast 2 gåner denna veckan, ska börja med det nu och hoppas att det ger resultat   

 

gick bra att åka buss och tåg till pappa idag, hämta lite saker och fick träffa mina älsklingar med     kattungarna har växt    dom är så söta    var så roligt att träffa dom  

 

har lagat mat med    mamma blev glad och nöjd så det gjorde mig glad   

 

Måste också säga att jag är jätte glad för din skull Elionor och din man för att er son äntligen kommit ut   njut av tiden nu   

 

Ha det underbart!

Kramar Linda

 

   MINA VÄNNER OCH DJUR   

Av linda johansson - 1 november 2010 08:20

vakna för 1 timme sedan ungefär. sovit rätt så bra i natt så det är skönt, inte för jag tror att det kommer fortsätta så men njuter när det väl händer haha!!    

ska ut och gå en runda nu. inte så fint väder men får gå ändå. tror att det är för jag inte rör lika mycket på mg nu när jag inte jobbar att jag har så ont i min nacke och rygg. måste ut mer.

ska ta och åka till pappa idag med. saknar mina älsklingar så!!   

 

Ha det bra

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards