linndaa89

Alla inlägg den 29 november 2010

Av linda johansson - 29 november 2010 21:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 29 november 2010 10:20

det har verkligen hänt massor dom senaste dagarna för en gångs skull haha!  

i fredags började det med att åka på min andra intervju här i Malmö   det kändes rätt så bra, men kommer tacka nej till det om jag får det. är inte riktigt min grejj, var inte så bra. men men, var värt ett försök.

sen åkte jag hem för att göra vid mig, för att sen åka till Dénice och hjälpa henne inför hennes mammas fest   

det var en rolig fest   jätte glad jag fick komma   

Tack tack Anki!   

hände tyvärr lite tråkiga saker också    Dénice jätte tråkigt med dina saker!    jätte skönt att det löst sig med mobil åtminstone   hoppas det löser sig med kamera snart också   

när jag skulle hem var min bil helt igen snöad   det jätte tjockt med snö, men skönt att det inte hade frusit för hade ingen isskrapa. så var bara på med vantarna och börja ta bort all snö. tog mig nog bara 15-20 min :/ och när jag väl var klar för att köra ver det en massa massa snö på vägen så kunde inte direkt köra specellt fort. men men hem kom jag oskadd   

 

sen i lördags skulle mamma och jag till pappa. alla från Dalsland skulle komma ner. en tradition vi har. eftersom vi alla har släktingar att fira jul med så brukar vi träffas vid 1:a advent och fira jul   det var roligt   

spela julklappsleken, jag fick en present    en tidig julklapp av min extra mamma och patrik    åt gott och snacka   

sen på kvällen körde mamma och jag hem, tog ett bra tag längre än vanligt så klart, men vi kom hem oskadda   

 

sen igår så gick mamma och jag ner i källaren för att fixa och grejja där. sen börja mamma fixa med alla julagrejjerna medans jag gick in i duschen och gjorde vi mig inför julbordet jag skulle på med pappa, frida och anders. tog tåg till vallåkra så hämtade dom upp mig där.

SJUKT GO MAT DOM HAR!!!!!!!!!!!!!!!   

älskar den resturangen!

 jätte go mat, snälla ägare och duktiga anställda     

vi hade även kändisar bordet sidan om oss    Maria montazamis mamma var där med dotter    så sjukt lika dom är i den familjen!! lite fränt var det   

sen åkte jag hem igen och kolla på beck   

 

nu idag är det snö storm!   

kan det bara inte sluta snöa???

ja det är fint att ta kort på men det finns absolut ingen fördel med det annars! kan vara över jul men annars kan det hålla sig borta    men men så är det....

mamma och jag ska till mormor idag och sen till XXX Lutz   

sen får vi se vad som händer...

 

ska se om jag inte kan ladda upp alla bilder också idag från alla dessa dagarna på lite olika sidor   

ha en bra dag!

//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards