linndaa89

Alla inlägg den 10 november 2010

Av linda johansson - 10 november 2010 21:59

i moese vakna jag senare än vanligt vilket var jätte skönt haha!!    gick en lite mindre morgon runda, men blev ändå 1 timme    jätte skönt    sen när jag kom hem var kl 10.00 så då var det dax attduscha och göra vid sig inför mitt sista besök för att kolla mina ögon   

allt gick jätte bra!    jag ställde en del frågor bla hur stor skillnad det är på min syn innan jag operera dom och som det är nu, och det var verkligen jätte roligt att höra!    han visade ett stort H på tavlan och innan såg jaginte ens att det var ett H bara en liten prick, jag kunde inte se hur många fingrar han höll upp heller och tänker verkligen på hur bra syn jag verkligen har nu   

jag är verkligen jätte glad över att jag gjorde den operationen fast att det var ett helvete den första veckan! men jag har verkligen fått bra syn och det är jag så lycklig över!   

 

efter jag varit där tog jag bussen till Dénice    hon undra om vi inte kunde åka till ikea efter Felicia varit på dagis för larsson jobba jätte sent idag, och så klart kunde vi det!   

Felicia åkte med Anders för han skulle jobba sen, och jag Dénice och Emilia åkte buss    Dénice ville bara av bussen efter näst sista busshållplatsen haha!! jätte roligt var det!! men tyckte inte Dénice haha!!   

vi åt först så anders också fick mat i sig.

sen gick vi där inne, hitta lite men inte för mycket    så det var bra   

 

sen åkte jag hem. mamma och jag fixa det sista med Ankis present, hoppas hon tycker om den   

sen skicka Anders och fråga om jag ville följa med till Lund så han slapp köra själv och vist kan jag göra det, vet hur trist det är att  köra själv.

han visade mig en sak som han ska köpa och ge Felicia och Emilia i julklapp vilket jag tyckte verka gullit och roligt att ge dom    men tror att Dénice inte tycker det, vilket jag sa till han   , så ska bli intressant att se Dénice min haha   

 

tycker synd om dig Dénice    men barnen kommer älska det   det vågar jag lova dig   

 

Ha det bra!

Kramar Linda

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards