linndaa89

Alla inlägg den 12 november 2010

Av linda johansson - 12 november 2010 15:51

har varit hos min sjukgymnast idag, ont som alltid men det brukar ju hjälpa i längden och det är ju huvudsaken. skicka sms med några från jobbet når jag åkte tåg och buss. 1 person ringde mig, har aldrig hänt förr men roligt var det :) saknar verkligen mitt jobb och alla jag lärde känna där :( jobbigt ibland :(  hade varit så underbart att alltid få jobba där men alla!! :) någon gång kanske det kommer hända :) får hoppas på det :) snackar fortfarande med hanna då och då :) hon är så härlig :) hoppas hon kan fixa mer jobb till mig :) snackar fortfarande med henne om det :P

 

när jag kom hem gick jag till både coop och ica och handla lite :)

sen kom mamma hem då började jag städa lite, sen satte vi oss och kolla på film igen :P och snart ska jag köra mamma  till stortorget för hon ska på resturang och sen på teater tror jag att hon skulle :P

 

ni får ha det bra :)

Kramar Linda

Ovido - Quiz & Flashcards