linndaa89

Alla inlägg den 17 november 2010

:D

Av linda johansson - 17 november 2010 20:20

idag har jag varit hos min sjukgymnast igen, fick nya övningar jag ska göra varje dag nu i några minuter för det går framåt med nacken    och vi har minskat ner till 1 gång i veckan ist för 2 och känns skönt   

 

när jag kom hem tog jag 2 huvudvärkstabletter för hade så sjukt ont i huvudet :/ och sov sen i 3 timmar. jätte skönt och hade jag inte ställt alarm på mobilen hade jag sovit längre   

men huvudet var mycket bättre så var ändå skönt, så då gick jag ner och kolla vilken plats jag fått till min bil   sen ringde jag om försäkring och fixa det till bilen   

 

sen var det dax att åka och hämta den   

allt gick jätte bra, så nu har jag äntligen fått den!!   

äntligen har jag min egen bil igen!   

är verkligen jätte glad för det!   

 

Ha det underbart!

Kramar Linda

Ovido - Quiz & Flashcards