linndaa89

Alla inlägg den 13 november 2010

Av linda johansson - 13 november 2010 00:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 13 november 2010 00:01

 jag blev frågad om jag ville komma till Anki ikväll, Dénice och hennes familj var där med   

blev så glad när jag fick höra det!   jag kan inte fatta att jag haft sådan tur med den här familjen   när Dénice sa att jag var bjuden till Emilias dop var jag och Anders fortfarande arga på varandra, men hon bjöd mig ändå,   jag har blivit bjuden till alla deras födelsedags fester fast jag och Anders inte är tillsammans längre, och jag är så lycklig för det!!! det är så underbart att vi kan umgås så mycket och så nära fast det inte höll mellan mig och Anders!

Ni är sanna vänner och jag är så lycklig över jag lärt känna er och har er!!     

 

Har haft en helt underbar kväll och dag!!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards