linndaa89

Alla inlägg den 15 november 2010

Av linda johansson - 15 november 2010 18:29

idag har det varit en jätte lugn dag    har sett på en del filmer, suttit vid datan, varit ute och gått med Jatza, städat lite, diskat, badat och lagat mat   så har varit en lugn och skön dag   

 

men det har hänt en väldigt rolig sak också    jag har ringt till han som jag kolla på bil igår, och sa ja till att köpa bilen    jag är väldigt nöjd och glad   jag fick en väldigt bra, och fin bil till ett väldigt bra pris    tycker jag åtminstone    och det är det viktigaste   

så imorgon ska jag köra hem till pappa för att se om jag fått mitt arbetsgivarintyg så jag kan söka A-kassa och så ska jag köra till banken och fixa med pengarna så hämtar vi bilen på onsdag för han skulle hjälpa mig med några saker som skulle bytas och kopplas in osv, och det kunde han fixa imorgon   

 

sen på torsdag åker mamma på semester i 1 vecka så då har jag hela lägenheten för mig själv    hehe    nä    så ska bli kul att hämta bilen innan   

 

Ha det bra!

Kramar Linda   

Ovido - Quiz & Flashcards