linndaa89

Alla inlägg den 8 november 2010

Av linda johansson - 8 november 2010 18:55

känns bättre i ryggen efter jag badat, så får hoppas det fortsätter på de hållet.

var kul att träffa mina djur igen   saknar dom mina älsklingar   

stanna på center syd för att äta något och höra i smycke affärerna vad det kostar att fixa min guld kedja som gick sönder i helgen    gick in i en och dom sa att jag fick räkna med 300 spänn minst!!!   är dom roliga eller??!! bara för att den runde ringen som man fäster det i har gått sönder. okej billigare än att köpa en ny men får nog vänta med att fixa den tills jag har fått jobb   

när jag körde hem körde jag till Dénice först och snacka lite   var roligt att träffa henne igen   

sen åkte jag och hämta mamma på jobb.

när vi kommit en bit blev det jätte långa köer och vi gissa på olycka. och så sant så   tänkte på mina olyckor när jag såg alla blåljus och människor   det kom några tårar på min kind, tänkte på att jag borde vara glad för att jag lever och kan gå och det är jag, men det är så svårt att ändå att vara glad   jag har ont, men det kunde ha varit värre, men samtidigt så hade dom där olyckorna aldrig behövt hända heller!!

okej den första olyckan var inte mitt fel, men den andra var bara mitt eget fel, men jag kan bara inte förstå hur jag kom så nära kanten så fort??? jag körde i 50 max 55 och jag är alltid så försiktig när jag kör. jag hade redan varit med om 1 olycka och det räckte! det var fruktansvärt och ville aldrig vara med om det igen! så jag fattar det inte   vist jag mötte en stor bil och fick gå långt ut i kanten, men tycker att jag borde kunnat rätat upp bilen, men kanske jag inte lyckats med det, jag vet inte   

jaja det som hänt har hänt går inte få det ogjort.

 

Nä ha det bra!

//Linda

Av linda johansson - 8 november 2010 10:08

igår var en rätt så bra dag    sov själv på natten så gick en runda på morgonen för det var så skönt väder     nästan 1 timme blev det    sen när jag kom hem ringe mamma och fråga om jag ville med ut i skogen och tänkte att det skulle bli skönt för var ju både fint väder, behöver röra på mig och så klart kunde man ta kort med   

så blev att vi åkte till sjöbo i en skog där, där var öven en sjö så man hade lite olika att ta kort på    jatza kunde springa lös för där var ingnen annan där och var så härligt att se    bada gjorde hon med    fast det var iskallt!!!    men men hon tyckte väll att det var skönt   

 

sen åkte vi till gästgivargård i sjöbo för att äta lite. gott var det   

sen åkte vi runt lite och kolla runt, jag somna för hade fått mer ont i min rygg. sen körde vi och lämna Jatza och åkte hem sen   vi satte oss och kolla på Mcleod´s Daughters      älskar verkligen den serien, man kan verkligen inte tröttna på den   

 

inatt har jag sovit jätte dåligt igen, men denna gången vet jag varför. min rygg har jag verkligen ont i nu   jag vet inte vad jag gör för fel för jag har ju inte haft så farligt ont innan.

jag blev så förvånad när min sjukgymnast sa att jag har en närvskada i ryggraden för jag har ju inte haft så ont så jag trodde att jag fått en skada där också efter mina bilolyckor.    men blir bara värre och värre nu och vet inte alls vad jag ska göra    börja känna av det mer i förra veckan och berätta det för min sjukgymnast men får ta och prata med henne igen vad vi kan göra för vill verkligen inte detta.   

 

körde mamma till jobb idag för jag ville låna bilen för att hämta betyg lite annat hos pappa, jätte halt var det så åkte hem i mellan för att bada och hoppas på att det skullebli bättre väglag, och verkar vara det nu så ska snart åka.

 

Ha det bra!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards