linndaa89

Alla inlägg den 30 november 2010

Av linda johansson - 30 november 2010 15:08

hela dagen har försökt fixa en massa saker! och det enda jag nog lyckats med är att boka ny besiktnings tid till bilen!

försökt fixa med a-kassa men nä det går inte för då måste man ha ett arbete för att bli medlem! men det sa dom inte på arbetsförmedlingen!!!! äh så trött jag blir!!

sen har jag försökt halva dagen med att fixa med min mobil eftersom det är något fel med mitt apple-id! jag har ringt runt till alla möjliga ställen och blivid kopplad till andra och har ingen aning hur många jag snackat med! alla säger ring dit, gå in där på nätet eller så kopplar dom vidare mig...

dom försöker verkligen och det är jag jätte glad för, men det är ju ingen som kan hjälpa mig! dom tror det har blivit något fel när jag registrera min mobil men nu vet ingen hur jag ska göra för att ta bort mitt nuvarande id eller något alls!

HUR FAN KUNDE DETTA HÄNDA???!!!!

det är väll bara jag som lyckats med detta haha!!

får åka till telia så får jag se vad dom kan göra...

jag kan använda min mobil till mycket men inte ens helften än vad jag skulle kunna göra och det är surt!

 

orkar inte göra mer nu idag på det där....

har varit ute och gått åtminstone idag :) händer ju inte alls ofta nu mera eftersom det är så kallt och halt. men hade kameran med mig och tog lite kort också :)

 

//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards