linndaa89

Alla inlägg under september 2011

Av linda johansson - 15 september 2011 11:17

det är jätte mycket som har hänt nu den senaste tiden, en del bra men många saker som jag har blivit väldigt sårad över. som jag har skrivit innan så har jag försökt att ändra på saker och ting för att försöka bli lycklig igen. tänker inte skriva om allt , men en utav sakerna är att hitta en egen lägenhet. har varit i kontakt med ett ställe, ett ställe som ligger i Bjuv. dom har så man kan söka lägenheter i Bjuv, billesholm och Ekeby, med andra ord innom Bjuvs komun.

nu idag fick jag svar att jag har fått tillåtelse att söka lägenheter hos dom :D det var en sådan lättnad att få höra det och blev jätte glad!!! :-)) det är ju detta so mvar det första steget att gå igenom och jag kom igenom den :-)

hon sa att det är väldigt många som söker just nu men jag har en del poäng som jag lyckats samla på mig under tiden jag har varit medlem hos dom så det såg inte helt mörkt ut åtminstone :-)

jag hoppas verkligen att detta kommer att gå bra! detta är en bit av mitt nya liv som jag försöker bygga upp, sakta men säkert.

har redan nu sökt 2 stycken lägenheter haha!! :P

 

ha det bra :)

Kram Linda

Av linda johansson - 15 september 2011 02:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 13 september 2011 21:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 13 september 2011 10:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 12 september 2011 09:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 12 september 2011 09:01

denna helgen har jag jobbat, gått bra tycker jag. skulle inte jobbat igår eftermiddag men så blev det inte! går inte in på detaljer utan håller det för mig själv.

det är oerhört mycket som händer just nu, bara några få vet allt och så vill jag hålla det än så länge. skulle jag berätta lite så skulle ni kanske inte tycka det är så farligt men ni vet inte allt så därför väljer jag att inte skriva något alls. det som jag försöker fixa nu är ett stort steg utåt och hoppas att allt kommer gå bra, det vet jag förhoppningsvis i slutet på denna veckan....

 

ha det bra

//Linda

Av linda johansson - 8 september 2011 23:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 8 september 2011 20:49

i morse kl 10.00 ringde jag till ett ställe där dom hyr ut lägenheter i Bjuv, billesholm och Ekeby. Ekeby ligger ju en bit ifrån jobb men där behöver jag ju inte söka haha :P men jag fick reda på att dom ville ha mitt arbetsgivarintyg, dom ville se det för att sen kunna låsa upp så jag kunde göra en intresseanmälan på lägenheter. jag fick jätte gärna ringa in till dom och förklara mitt papper innan jag skicka in det för att vara säker på att det var rätt papper. hon jag snacka med var verkligen jätte trevlig så det kändes jätte bra :)

imorgon ska jag ringa dom igen för att se om det är rätt papper för hade ändå inte hunnit skicka in det idag så dom fick det imorgon....


känns roligt :) men ändå närrvöst :/ tänk så går det inte bra som jag hoppats :/ vill ju verkligen ha en lägenhet så jag slipper dom där ***** tågen!!!


ha det bra

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards