linndaa89

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av linda johansson - 7 juni 2011 20:24

fy fan vilket oväder det var i natt!! :S har aldrig varit med om ett liknade åska! såg på nyheterna kl 22.00, vädret sist, då sa dom att det skulle bli åska idag, inte igår. men bara några minuter efter det så kom det en del blixtar. vad ända in i glöd hetan tänkte jag!! hatar verkligen åska!!! liv rädd för det!! och det blixtra ja jedra i det! och mullra sjukt högt!! nä inget kul alls!!!

 

helgen var mycket roligare!

måste ju skriva lite om det också :P

bilen blev ju klar i lördags :) sen tog jag det bara lugnt på kvällen.

i söndags hände det en hel del :) först åkte jag till Alnarp :) tog tid innan jag hitta slottet och blommorna haha!! men till sist gjorde jag det och det blev en del kort ;-) hehe :P

sen åkte jag till mobilia för mina skor som jag hade haft i 1 vecka bara gått sönder. så ska det ju inte vara.

sen åkte jag till coop och handla lite :P sen på eftermiddagen åkte jag till Dénice och träffa en massa trevliga människor :-) jätte mysigt och trevligt :-)

jag fick grillad mat!!! :D gillas verkligen! haha!!

träffa äntligen Nettan också. hade med hemmes present som hon ännu inte hade fått haha! om ut i fall att jag skulle träffa henne :) Dénice:s förslag :P och när hon öppna presenten tog hon sin hand för munnen och sa nej. jag blev livrädd att hon inte tyckte om den :-( men hon blev jätte glad! :-) och jag blev så lättnad och glad! :-) du förkäna den presenten nettan du är en underbar människa och jag är jätte glad att jag fått lära känna dig :-)

 

är så lycklig över att jag har alla mina vänner!!

älskar er alla så mycket och ni alla kommer ha en mycket specell plats i mitt hjärta!!! <3

 

ha det bra alla!

Kram Linda

Av linda johansson - 7 juni 2011 20:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards