linndaa89

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av linda johansson - 10 juni 2011 20:27

idag börja dagen med att packa en massa saker för ska ju jobba i helgen så då är jag ju hos pappa. kommer inte åka till mamma försen tisdag kväll, för den andra tjejen ville vara ledig på måndag så jag ska ta hennes pass då. sen så på tisdag ska jag äntligen till min frisör :D det behövs verkligen och det ska bli jätte kul! :D så därför ska jag vara kvar hos pappa tills dess för är rätt onödigt att köra till mamma måndag kväll och sen tillbaka igen.

sen så åkte jag till Dénice ett litet tag :) alltid lika trevligt :-)

sen åkte jag till jobbet. lite problem med tjurarna, vet inte vad som flög i dom men min chef fick hjälpa mig.

sen kom nästa problem, en maskin gick sönder :/ och min chef var ute och höll på att hugga gräs! så jag fick mulle mecka lite själv haha!! en jäkla tid tog det! men väldigt stolt över mig själv som lyckades fixa det haha!! ;-)

nu ser jag på Talang 2011 :-) har faktist ingen aning vem jag vill ska vinna! :/ väldigt många som förkänar att vinna så kan inte bestämma mig :/

nu har jag inte sett alla nummer ikväll så kanske när jag sett alla kan jag bestämma mig ;-)

 

Ha det bra!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards