linndaa89

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av linda johansson - 15 juni 2011 21:32

mamma och jag snacka idag om mina mobil abonomang jag vill skaffa ett abonomang hos tele2 för jag skulle spara mycket på det varje månad. men då har jag 3 olika opperatörer :/ så sjukt rörigt!! okej jag har ett kontantkort så det gör inte så mycket, men jag använder det och så måste man ju se till och tanka på det när det väl är slut.

så sa mamma om jag inte skulle skaffa ett sådant abonomang så jag kan ringa hur mycket som helst och sms:a samma.

har tänkt på det innan också. men så har jag min iphone som där är micro simkort i, där kan jag inte ha ett vanligt sim kort, och jag använder inte den när jag jobbar, gör jag verkligen inte för den går bara sönder där det vet jag. och så har jag en fast avgift där varje månad så jag kan surfa på mobilen.

så nu funderar jag på vad som verkligen är bäst att ha. och tankarna bara snurrar runt just nu :/

Ovido - Quiz & Flashcards