linndaa89

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av linda johansson - 19 juni 2011 16:05

igår sa Frida och Anders Ja till varandra och blev herr och fru Broberg :-)

det har varit en helt underbar vigsel, fast det tyvärr regnade :/ men det fanns ju risk för det. men annars har allt varit helt underbart! :-) jätte roligt fest, dans, människor höll tal, till och med jag :P kort men betydelsefullt :-) god mat, massa kort blev taget ;-) och en massa trevliga människor :-)

festen höll på långt in på natten. jag gick och la mig lite tidigare än andra men har inte kunnat sova mycket ändå :/ fattar inte varför gick bara inte. men men :P

 

Frida och Anders blev glada för sin present av mig :-)

dom fick en canvans tavla av mig där dom 2 var på :-) kan ladda upp bilden sen här så ni får se den, glömde ta på tavlan :P

 

Sara (Anders ena kusin) ;-) och jag prata lite om kort :-) alltid lika kul ;-) hon tog även lite kort på mig och Frida tillsammans :-) och även några när mamma och pappa också var med :-) jätte fina blev dom! :-))

tack tack Sara du är så duktig på att ta kort :-)

 

 

nu är vi hemma. men när jag skulle köra iväg märkte jag att någon gjort inbrott i min bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@

ÄR SÅ FLY FÖRBANND JUST NU!!!!!!!!!!!!!!

gjort en anmälan, ringa till försäkringsbolaget imorgon och hitta någon som kan sätta in en ny ruta.

efter en helt underbar helg så händer detta!!!!!!!!!

 

  

 

detta kortet blev det på tavlan

 

//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards