linndaa89

Alla inlägg den 14 juni 2011

:(

Av linda johansson - 14 juni 2011 21:40

idag fyller min underbara mamma år :-) känns tråkigt att vi inte träffats idag så jag kan säga grattis, ge henne en kram och hennes present, men får bli imorgon ist. mamma har haft en jätte bra dag och det är det viktigaste :-)

du är världens bästa mamma och älskar dig så mycket!!!! <3<3<3<3<3

 

jag var hos frisören idag morse :-) blev jätte nöjd!! :-) 2 nya färger i håret igen ;-) hade först bara tänkt mig att ta underhåret mörkt men så frågade jag om jag var tvungen att bleka överhåret för att få det blont igen, men det behövdes inte för så som jag hade det innan var så ljust att det inte behövdes :-) så då tog jag det också haha ;-) en ny frisyr blev det också ;-) jag var öppen på förslag sa jag haha ;-) jag trivdes jätte bra med mitt förra men haft det så länge nu och ville verkligen ha något nytt. blev ingen jätte förändring men lite åtminstone ;-) och jag blev jätte nöjd!! :-)

tusen tack Annika! du är världens bästa frisör! :-)

 

nu är jag hemma själv :-( trist men vad ska man göra...

har ätit och ser på tv nu bara.

ha det bra alla

Kram Linda

:(

Av linda johansson - 14 juni 2011 21:40

idag fyller min underbara mamma år :-) känns tråkigt att vi inte träffats idag så jag kan säga grattis, ge henne en kram och hennes present, men får bli imorgon ist. mamma har haft en jätte bra dag och det är det viktigaste :-)

du är världens bästa mamma och älskar dig så mycket!!!! <3<3<3<3<3

 

jag var hos frisören idag morse :-) blev jätte nöjd!! :-) 2 nya färger i håret igen ;-) hade först bara tänkt mig att ta underhåret mörkt men så frågade jag om jag var tvungen att bleka överhåret för att få det blont igen, men det behövdes inte för så som jag hade det innan var så ljust att det inte behövdes :-) så då tog jag det också haha ;-) en ny frisyr blev det också ;-) jag var öppen på förslag sa jag haha ;-) jag trivdes jätte bra med mitt förra men haft det så länge nu och ville verkligen ha något nytt. blev ingen jätte förändring men lite åtminstone ;-) och jag blev jätte nöjd!! :-)

tusen tack Annika! du är världens bästa frisör! :-)

 

nu är jag hemma själv :-( trist men vad ska man göra...

har ätit och ser på tv nu bara.

ha det bra alla

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards