linndaa89

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av linda johansson - 16 juni 2011 21:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 16 juni 2011 21:10

idag har jag haft mina skor på mig i över 3 timmar så dom skulle töjja sig lite och så jag skulle gå in dom. har börjat lite innan men inte så mycket som jag behövt.

imorgon blir det att fixa det sista som man kan innan lördag. packa, faxa till sig det som man kan, jobb så klart och även åka till pappa för att hämta och lämna lite saker. mamma ska hämta min bil på kvällen och hoppas verkligen att allt går som det ska!

lördag är det den stora dagen ju. då blir det till att duscha, fixa håret, sminka sig, klä på sig och sen är det fest hela helgen haha!! ;-) kommer bli jätte bra :)

 

ha det bra :)

Kram Linda

Av linda johansson - 16 juni 2011 08:09

jag sover jätte dåligt nu mera :/ jobbig. har en hel del att tänka på för visso men är ju så trött och behöver ju sova.

idag vakna jag halv 6 i morse. insåg fort att jag inte skulle kunna somna om så jag gick upp tog på min mjukis dress (mitt tränings ställ är hos pappa) och så gick jag en runda. var segt i början för var rätt trött fortfarande men var jätte skönt annars.

när jag kom hem igen så börja jag laga mat som jag ska ha med mig till jobb. har ju börjat laga mat som jag kan äta kall på tåget hem för annars äter jag bara mackor varje dag och det blev jag så trött på så gör så nu ist :)

sen diska jag, sjukt mycket disk hade vi :/ men borta nu ;) nu har jag ätit frukust och vet inte vad jag ska göra nu :/

 

ha en bra dag

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards