linndaa89

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av linda johansson - 17 juni 2011 22:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 17 juni 2011 20:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 17 juni 2011 17:56

ja imorgon smäller det. då ska frida och anders gifta sig. och det är ju så konstigt, hur man än bär sig åt så är det massor som ska göras dagen innan. det var tänkt att jag skulle jobba idag. jag insåg att jag kommer verkligen kommer behöva den tiden till annat idag. så jag ringde först till Lina och fråga om hon kunde ta mitt pass, men dom hade bestämt annat och det förstod jag verklignen. så jag pröva ringa min chef, det är värt ett försök tänkte jag, och han kunde ta mitt pass :-) han sa att det gick bra, han förstod att vi hade mycket att göra haha!! ;-) jag har världens bästa chef :-)

och nog har man haft att göra :/ men nu är det mesta klart :-) nu förkänar jag att sitta ner ett tag tills det är dax att börja tvätta :/

det ska bli roligt med detta :-) men jätte skönt när det är över också haha :P

 

Ha det bra :-)

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards